Piagam Pelanggan PMS!

Ditulis oleh; Politeknik Muadzam Shah on

PIAGAM PELANGGAN
  1. Proses pendaftaran pelajar diselesaikan pada hari yang sama pelajar mendaftar.
  2. Proses PPP dilaksanakan secara sistematik, terancang dan berkesan.
  3. Status tindakan terhadap aduan pelanggan dimaklumkan kepada pengadu dalam masa 2 minggu selepas aduan diterima.
  4. Keputusan peperiksaan akhir diproses dalam masa 2 minggu selepas semester pengajian berakhir.
  5. Berusaha untuk melaksanakan 100% penyeliaan ke atas semua pelajar yang sedang menjalani Latihan Industri pada semester semasa.

Mengenai Penulis:

Azri Abd. Rajid mula terlibat dalam dunia penulisan kreatif sejak tahun 2006. Beliau juga terlibat dalam penciptaan lagu dan lirik lagu Nasyid dan pernah menjulang nama Politeknik Muadzam Shah apabila menjuarai Pertandingan Lagu-lagu Patriotik di PNM, Kuala Lumpur pada tahun 2007. Beliau sebenarnya berasal dari Keningau, Sabah dan kini menabur bakti di Politeknik Muadzam Shah, Pahang.

Ikuti perkembangan terbaru beliau melalui @ Twitter | Facebook

{ 0 comments... read them below or add one }

Post a Comment